Hemma igen + förstörd datorn!

Ja det stämmer, jag har lyckats förstöra min dator, klumpig som jag är. Varför är det så jäkla typiskt mig? Har tappat den i golvet och någon dag efter det så blev hela skärmen helt knäpp och det ser ut som det är bläck inne i datorn som typ runnit ut inne i datorn plus att man inte ser någonting, bra där rebecca.
Detta resulterar i att jag just nu får låna min syrras dator (snäll som hon är) och jag ska försöka hinna lämna in min de närmaste dagarna, 1500kr fattigare, kul.

Igår så jobbade jag hela dagen och fick in ett springpass på 4,5km, 22min22sek, jobbigt som fan.
Idag har jag jobbat, simmat 3000m (jag tränar när jag är ledig, vad är det för fel på mig????) och sen har jag bara slappat.
Imorgon kommer mina fina vänner hit på besök, henriette, ane, siren och ida, vi ska grilla och mysa.

Skriver kanske mer imorgon!
Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0