Final ikväll!

Då blev det final ikväll!
Vi simmade 4*100me och ligger 8:a till final. Ska bli superkul att simma ikväll!
Jag gjorde dock ingen speciellt bra tid, 1.09, men ja jag gör mitt bästa och nu är det som det är. Men hade jag skärpt mig och tränat på så skulle jag hoppats på 1.06-1.07 nu, men jag ska försöka på 1.08 ikväll, det ska jag bannemej!
Vilket fall är vi i final så det är kul, visas på svt förövrigt!

Annars så har det gått bra för tritonsimmarna idag. Vi har endel finaler ikväll så det är kul.
Nu ska jag vila lite och ladda upp för ikväll, måste under 1.09, annars är de INTE okej.

Vi hörs ikväll snyggingar, puss och hej!


jag saknar mig mormor så det gör ont. detta fick jag av henne när jag kom med till ungdoms sm första gången inomhus, 2003 tror jag det var!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0