Fin torsdag

Åkte in till stan klockan tolv. Tog mitt till en datorbutik och frågade hur det skulle bli med min kära dator. Det var tydligen dyrare att laga den än att få en ny, så då får jag en ny data, kan vara rätt trevligt det med. Han sa att jag kunde komma in där igen om jag behövde hjälp med att föra över mina grejer från min gamla data till den nya, så får väll ta och göra det.

Efter det mötta jag upp sscgänget så gick vi och käkade på en kinarestaurang med buffe. Jag åt sushi för första gången, vet inte riktigt vad jag tyckte om det, men jag smakade det iallfall.
Sen hängde jag med dom till hotellet och umgicks lite och sen vidare till entre där det blev shopping. Jag fick handlat en superfin klänning, en jumpsuit, "kill"shorts och lite sånt trevligt.

Kom precis hem och har sakt hejdå till finfina vännerna, gjorde även denna gången ont i mitt lilla hjärta, men jag får se till att träffa dom snart igen.

Nu ska jag ha en riktig myskväll med chill vid tvn. Imorgon väntas jobb från kvart i ett till kvart i nio och sen ska jag nog träffa kära nattisen.

Tjingeling på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0