Biosöndag.

Vid tre tiden tog jag,syrran,mamma,moster och kusin bussen in till stan. Gick runt och kollade lite och sen blev det lite käk och sen bio. Vi såg någon svensk film, juvelerna eller nått, det var okej.

Nu är vi precis hemkommna och jag är trött i mina ögon.

Imorgon blir det springa, till ikea, sätta ihop ikeagrejsen, till krille som fyller år, kanske utgång. Så ser min måndag ut, och på tisdag är det jobb igen.
Förresten så kommer jag antagligen inte in på skolan till hösten. Ligger typ 50 i reserv, inte okej. Förra året när jag kom på att jag ville läsa det så va det inte så stort utan då hade jag kommit in på mina betyg, men tydligen var det och doctor det populäraste detta året att läsa, det är inte okej.

Så jag vet inte alls vad jag ska hitta på med ett år fram nu, får ju antagligen jobba. Ska se om jag hittar nått jobb här annars kanske det blir stavanger en liten stund igen, vem vet.

Nej nu kallar sängen (jag vet att jag lovade uppdatering om de senaste veckorna, hoppas det går bra med lite bilder och så imorgon, är trött i mina små ögon).
Puss på er och hoppas ni sover gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0