Tisdag

Idag har det varit en hmmm, vanlig dag + lite extra mycket träning antar jag.
Morgonträning först. 05.45, var lite sådär halvjobbigt att gå upp. Simmade ett pass på 4500m och sen drog jag vidare till jobb. En vanlig jobbedag, jobbade till halv fyra och sen tog jag bussen hem. Väl hemma käkade jag lite och slappade och sen iväg till ännu ett träningspass.
Ett jävligt hårt basispass på en timme stod på schemat först, 1000situps blev det. Jag trodde jag skulle dö där lite ett tag, fyfan. Dock gjorde vi inte 1000st i rad, så ja, jag ska väll inte klaga, haha!
Efter ett håååårt basis så blev det simning. Simmade 3500m och sista timmen var vattengympa med pontus och sebbe. Asså jag kunde inte konsentrera mig en enda sekund (undrar om någon annan kunde de heller) stod och skrattade ihjäl mig när de höll på och visade hur man skulle göra, fyfan vad det var kul! Roligaste på länge måste jag säga.

Imorogn blir det jobb och träning och så träning, och sen blir det hem!
Hoppas ni haft en bra dag, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0