Tisdag

Har sovit lite bättre inatt, vaknar dock av att jag är helt svettig, så antar att jag fortfarande har feber på nätterna!
Vaknade iallfall vid halv nio och gick upp och städade lite. Sen tog jag tag i tvättningen också. Ligger lite efter på det fronten i och med att jag varit sjuk och inte orkat lyfta min gump från soffan, så det var bara att sätta igång med det också, tur att man slipper tvätta för det gör ju faktikst tvättmaskinen, dock måste man ju hitta allt man ska tvätta OCH sortera det, jobbigt värre, haha!

Så idag blir det tvättasomengalningdag, och så blir det städadag och så blir det filmdag. Ida va hos mig en stund igår och så förde hon över lite nya filmer till mig, woho. Har sett Narnia två nu, den var bra! Så snart blir det film nummer två, vet dock inte vilken jag ska se! Tror det blir the blind side, började se den när jag var hos Ida sist men somnade dock, heheh (ojsan)!

Hoppas att ni får en mysig tisdag, och förresten, pratade precis med pappa i telefon. Han berättade att han hade rappat igår på något med deras jobb, det skulle man ju bara sett, tror jag dör lite, haha!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Pappa

50,cent släng dig i väggen

2011-01-25 @ 19:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0