Tillbaka i norge

Då var jag tillbaks i stavanger igen.
Var hemma i två veckor, och de veckorna bara flög förbi. Jag försökte hinna så mycket som möjligt och det var inte mycket tid jag satt hemma direkt.
Det var utgångar, familjemys, träningar, mysdagar med maria, stan med issa, bio med emelie, utgång och stan med natta, nyår med carran, natta och alice, julafton med familjen, mandi på träningarna........ det har varit två finfina veckor.

Nu sitter jag här hemma i soffan och tar det lungt. Tillbaks här igen, och här ska jag vara ett tag till, men inte allt för länge. Slutet av maj kommer jag hem, det har jag bestämt mig för. Då kommer jag att söka till skola och antagligen är det det som jag kommer att underhålla mig i höst och tre år fram, och det ska bli kul. Hoppas bara att jag kommer in!

Veckorna här kommer att gå snabbt. Just nu ska jag jobba fyra veckor och sen ska jag hem. Då väntar ett tandläkarbesök (vill inte) och sen ett jsm. Efter det kommer jag tillbaks till Stavanger, där jag kommer att joba ungefär fyra veckor till och sen väntar ett nm i mars. Efter det jobb och sen ännu ett besök till sverige i april när jag fyller 20år. Och sen reser jag hem i maj!

Hoppas ni haft en riktigt bra dag och hoppas att ni har fått en superbra början på det nya året. NU KÖR Vi, 2011!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0