Söndag

Då var det söndag, och jag mår väll inte så bra, fortfarande. Mår dock lite bättre kroppen tror jag, men är fortfarande superförkyld, ont i halsen, lock för örat m.m hehe!
Ska dock till läkaren imorgon igen, bra det! Så då kan han kolla om det har blivit bättre och sånt, känns skönt för jag känner mig lite sådär.
Känner mig äver lite så snurrig, kan vara at jag inte äter så mycket under dagen i och med att jag mår så.
Har fått i mig en macka och en apelsin nu iallfall!

Så idag blir det bara att kolla på tv och data som jag gjort de senaste dagarna, kulkul!
Hoppas ni får en mysig söndag, och om 6 dagar är jag hemma igen, GILLAR!


Kommentarer
Postat av: pappa

Glöm inte dricka mycket vatten när du är sjuk.



puss

2011-01-23 @ 12:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0