SMÄRTA!

La mig tolv igår för att få en riktigt sovmorgon och kunna sova länge. Vaknar och är klarvaken med smärtor i magen. Hittar telefonen och kockan är fyra, vänder och vrider mig och somnar om. Vaknar sex igen, har sjuka smärtor i magen. Bestämmer mig för att försöka duscha lite och sen lägga mig i soffan. Har haft så jäkla ont sedan dess. Dock tog jag en tablett för en stund sen och det känns kanske lite bättre, jag tror det.
Ska försöka få i mig något att äta, magen är INTE  i form!

Om det inte gått över om en stund får jag väll åka till akuten och kolla det? Trots har jag för mig at tjag hade något liknande för ett år sen och då försvann det under dagen, hoppas!
Jag som hade planer för en mysdag och träning, attans :(


Kommentarer
Postat av: cass

Kolla in min stora bloppis !! :) - du sätter priserna.

2011-01-16 @ 10:00:44
URL: http://salebycass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0