Skatteverket med ida

Kom för en stund sen hem igen.
Var tvungen att åka till skatteverket för att ordna nytt boendebevis här i Norge för att få simma NM i mars.
Så Ida kom och hämtade mig så åkte vi och fixa det!
PLUS att vi kom på att i och med att vi läsare varandras bloggar så behöver vi ju inte snacka med varandra, hah, nej skämt och sido!

Förövrigt så är Ida guld värd!
Vi kände inte varandra så jättebra innan men här i Norge har vi kommit supernära. Ida är verkligen helt underbar och hon har ett hjärta av guld, det har hon verkligen. Hon har ställt upp för mig till tusen här i Norge och jag vet inte hur jag ska tacka henne. Utan henne här i Stavanger hade det varit tråkigt och jag är så glad att hon släppt in mig i hennes liv, för jag vet att det är svårt att komma riktigt riktigt nära inpå!

Nej nu ska jag laga lite mat och här kommer en bild på Ida!


Kommentarer
Postat av: Ida M-V

Hejsan gumman

Va du är sött men du hade ju gjort det samma för mig och jag vet att din far också hade hjälpt mig på alla sätt. Men det är inte därför jag gör det utan jag gör det för jag tycker om dig.



PUSS

2011-01-24 @ 20:19:49
Postat av: pappa

sådana vänner skall man vara rädd om....ni är bäst (efter mig) hahahah....puss på er båda

2011-01-25 @ 19:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0