Mysig kväll

Det blev en mysig kväll idag!
Jag och Ida tog en sväng om Ikea och kollade runt lite (denna ikean suger lite faktiskt, den hemma är myyyyycket bättre), och så fikade vi även! Det var megagott. Jag tog en äpplekaka med grädde, det var mums i min mage! Dock hade den inte behövt det idag efter en pizza redan, men det fick gå det, hihi!

Imorgon blir det packa (för det har jag inte gjort idag som jag skulle, attans) och sen så ska jag till läkaren 20 över ett, så Ida är så gullig och kör mig, så hon kommer och hämtar mig vid ett tiden. Efter det måste jag till jobbet en snabbis och lämna lite papper!

Nej nu ska jag snart bädda ner mig i sängen, vi hörs imorgon!
Puss på er

Kommentarer
Postat av: pappa

Sen när du kommer hem blir det bara sallad, slut med sötsaker...hahahh

2011-01-28 @ 09:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0