Måndag

Igår jobbade jag från klockan nio till halv fem och sen begav jag mig direkt till stavangers svömmehall där det var lite "klubbmästerskap". Efter det åkte alla vida för något årsmöte med lite mat och fika. Var hemma igen vid niotiden, och då hade min personliga almenacka kommit, den var superduperfin, hihi!

Förövrigt vaknade jag halv sex imorsse, sjukt förkyld, ont i halsen OCH ögoninflamation. Ögat har runnit hela natten och när jag vaknar och ser mig i spegler är ögat svullet, great! Så det blir inget jobb idag, OCH ingen träning, det suger! men jag måste nog bli friskt först. Kännts som jag fått allt skit på bara två veckor nu, inflamation i munnen, ont i halsen, ont i magen, ögoninflamation. Antingen är jag i en period med jävligt dåöigt imunförsvar, annars vet jag inte vad det är med mig. OCH desutom är det typ sådär två veckor till jsm, känns ju bra det! ÅH!

Hoppas ni får en bra dag, jag ska dricka te och äta halstabletter hela dagen!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Krya på dig.



puss

2011-01-18 @ 09:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0