Lördag

La mig ganska tidigt igår. Mår inte helt bra, har fått något konstigt i munnen, typ blåsor, och det gör ont!
Iallfall vaknar jag av ett jävla ljud. Jo värsta partymusiken på högsta volym, vänder mig mot mobilen och ser att klockan är halv sex? whhhat, de under mig har tydligen efterfest, greit! Ligger och lyssnar på festmusik i sådär en timme och somnar sedan om. Vaknar andra gånger vid niotider och stiger upp för att dra till gymmet. 35min på löpbandet, 300kcal fattigare, gillar! 200 situps efter det och sen vidare hem igen.

Har precis varit inne i duschen och nu ska jag snart bege mig iväg till stan. Jag och Ida ska gå en runda och sen hänger jag med henne hem. Mat och film står på schemat, mysigt!

Imorgon blir det antagligen gymmet, simning och sen städa lite i mitt hem, här är inte allt för fint just nu! Damsugade dock igår, ibland är man ju duktig!

Hoppas ni får en finfin lördag mina vänner, hörs snart igen.
Såg förrövrigt att min kära vän hade gjort ett litet inlägg om 2010, så det tänkte jag fakitkst också göra. Så det kommer kanske ett inlägg imorgon då!
Ha det så fint så länge, snakkis som man säger på norska

PUSS


Kommentarer
Postat av: Isabele

Litet, LITET?!?!? det tog mig 3 dagar att gör typ :(

2011-01-08 @ 19:57:28
URL: http://isabelleklingstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0