inte som jag vill

idag är det en sån dag som jag inte gillar,
en sån dag som jag kunde lagt mina grejer på hyllan som jag sålänge hållt på med,
en sån dag som jag är så trött på det, men hur kan jag tänka så? när detta är något som så länge varit så stor del av mitt liv, så får jag tänka så? men det måste jag väll endå få, det kan väll inte alltid kännas bra och lätt?

jag vet inte varför det känns så, det känns som jag liksom behöver en omväxling, det kanske är för att jag vill hem, jag vill hem och göra det jag är bäst på,
samtidigt som jag vill satsa så vill jag sluta, vad vill jag egentligen?
jag hoppas dock bara detta är förtillfälligt, jag kommer säkert snart hitta suget igen, visst kommer jag?

(och pappa, jag älskar dig, du är världens bästa pappa)


Kommentarer
Postat av: pappa

Tack min älskling, Januari månad är så som du säger för många, svårt ibland att hitta motivationen även för mig.Försök tänka på goda och glada saker och sätt även upp några mål för våren som du kan kämpa mot......puss

2011-01-07 @ 13:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0