Godmorgon!

vaknade för en liten stund sen, av ett sms. Maria skulle hämta mig idag, men hon var tydligen "utelåst", eller utelåst i hennes hus. För hon bor i ett litet hus utanför henne föräldrars hus, och nu hade hon glömt nycklarna in i "det riktiga" huset. Så hon har inga bilnycklar, ingen mat och inga pengar, stackare. Så jag tänkte att då får väll jag vara räddaren i nöden och ta bussen hem till henne med lite mat!

Så jag ska snart bege mig till bussen för att ta mig hem till henne, som tar så jäkla lång tid, men det får gå!
Sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, sitta och snacka och lite sånt trevligt blir det väll!

Hörs senare, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0