Godmorgon!

Hoppas ni haft en bra morgon!
Jag vaknade vid 10tiden och sen låg jag och kolla på en film, when in rome, och den var faktikst bra!
Nu har jag fixat mig lite och ska snart blir hämtad av Ida och sen ska jag till läkaren. Det är faktikst väldigt bra med sånt här i Norge, att man går på "återbesök" så att de kan se om man blir bättre. Det har jag aldrig varit med om innan, inte där jag bor iallfall. Där går man en gång och får medecinen sen så ja, så är det bra där.
Men här har jag varit på två återbesök redan!

Efter det ska jag till jobbet och lämna lite lappar, så att jag får min lön! hehe viktigt!
Sen blir det hem och städa, packa och lite sånt trevligt. Blir en lugn kväll, jag får se om där är något kul på tv, sen blir det sängen ganska tidigt för jag ska ta flyget redan vid 10 imorgonbitti, så måste ju vara där lite innan nio så jag måste väll gå upp runt åtta då!

Hoppas ni får en bra fredag!
Puss


syrran och jag för ett antaaal år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0