Godmorgon

Godmooooorgon på er.
Jag har sovit superdupermegalänge idag (för att vara mig).
20 över 10 vaknade jag, det var länge sen jag sov så länge, skönt!
Har precis tagit antibiotikan, och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska tvätta sen, kul!

Idag har jag tänkt tvätta (JAAA som jag längtar) och sen så ska jag börja packa lite, åker ju på lördagmorgon så tänkte att jag kan börja packa nu lite smått. Tänkte packa i en ganska stor väska så jag kan köpa med mig lite från sverige, det är endel saker de inte har här i norge. Den senaste saken jag och Ida kom på att de inte har är nyponsoppa! Det är så jäkla gott, och det hade varit super att han nu när jag var sjuk, men ikke. Det finns inte, eller vi har iallfall inte hittat det!

Nej nu ska jag leta upp vad jag ska tvätta! Puss på er


Kommentarer
Postat av: pappa

skönt att du fick sova ut

2011-01-26 @ 15:27:20
Postat av: Ida M-V

Jag vill också ha nyponsoppa. kramis

2011-01-27 @ 11:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0