Godmorgon!

Godmorgon på er!
Då var det fredag igen och jag har legat sjuk HELA veckan, kul. Dock känns det som jag inte har feber idag iallfall så jag orkar att resa mig och städa lite i lägenheten som just nu ser förjävlig ut. Dock har jag hög puls och ett tryck i bröstet, tur att jag ska till lille doktorn idag så han kan se vad det är för fel på mig.

Annars idag blir det väll att ta det lungt, ska till doktorn klockan två och Ida är så snäll att köra mig så hon kommer väll runt halv två då, får se om vi hittar och allt! hehe.

Idag kommer även Henriette hem, hon har varit borta nu två veckor i thailand, lite fusigt det. Så nu kommer hon väll hem som en bruuuuning och jag sitter här alldeles blek, great!

Förrövrigt är jag hemma igen om en vecka, eller en vecka och en dag. DET SKA BLI SKÖNT!
Då väntar jsm, attans att jag blev sjuk nu. Och om jag får pencelin, kan jag säkert inte träna på tre/fyra dagar heller, jävla skit! Men man kan ju inte göra mer än sitt bästa, det kommer ju fler tävlingar. Är dock mitt sista jsm nu så det hade ju varit kul på lite bra tider, men får väll satsa på sommaren då!

puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0