Fredag och helg!

Då var det helg igen, så jäkla skönt! Helg behöver jag just nu känner jag, så ska bli superhärligt!
Idag blev det jobb från åtta till halv fyra. Efter det direkt till träning för ett mördarpass.
4*400 1.A2, 2.A3, 3.A4, 4. MAX
4*300 1.A2, 2.A3, 3.A4, 4. MAX
4*200 1.A2, 2.A3, 3.A4, 4. MAX

Det var ett jobbigt pass ska jag tala om för er. Efter det blev det lite basis, 500situps och lite ryggövningar plus stretching. Efter det hem till Ida och käka. Blev en suuupergod spaggeti och köttfärssås och sen vidare till byn. Beställde blijetter till the tourist som började 22.00. Tills dess satte vi oss på ett fik och tog en smothie. Gick även och handlade ben and jerryglass till bian, mums i magen.
Filmen var SJUKT bra, den rekomenderar jag starkt!

Nu är det snart läggdags för min del. Imorgon blir det morgonträning 10.00-12.00, aktiv 12.30-13.30 och sen tänkte jag ta en runda på löpbandet om jag inte är allt för sliten.

Hoppas ni haft en fin dag, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0