FÖRRESTEN

Förresten så är det bara två dagar tills vi är ett gäng som drar till jsm. Det ska bli sjukt kul!
Äntligen kan jag och mandi vara störda tillsammans igen, det var länge sen, haha.
Fast att det fasen snart är tre veckor sen jag tränade, så ska jag göra mitt allra bästa för att köra några få lag bra. Mitt öra är fortfarande inte bra, så egentligen får jag inte ens simma. Men med ett par öronproppar eller var det heter hade jag tänkt simma något lag, jag måste ju fan ställa upp för laget här alltså, haha!

Så ja, två dagar tills vi flyget till södertälje!
MEN INNAN DESS, TANDLÄKAREN IMORGON! jag vill inte, jag vill inte, jag vill VERKLIGEN INTE. Tydligen har min tand gått sönder och de MÅSTE BORRA och lägga på en ny bit liksom, eller ja, ni fattar. Omg, jag tror jag dör lite redan. OCH hon sa att jag inte behövde bedövning, OKEJ?????????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0