färdigpackad

Så då tror jag att jag princip är färdigpackad. Det ska bli så skönt att komma hem, desutom blir antagligen inte nästa gång fråns i april, suger lite det!
Så mina planer för dagarna ser ut som så att jag ska ha en familjmysdag, fika med vanessa, träffa maria, hitta på något med issa plus om hon vill hjälpa mig och fylla min hårddisk, ska till tandläkaren, och sen så tar vi flyget till jsm på onsdagmorgon. Det ska bli kul, hoppas jag kan simma något!

Nu ska jag se om där är någon rolig film eller något, sen blir det sängen!
Ha en trevlig kväll, puss


2007


2007?


luxemburg,

Kommentarer
Postat av: mandi

den första bilden har jag aldrig sett, men den var mycket fin ;) hahaha vi har alltid så kul :D längtar tills vi ses lilla bruuuuden ;)

2011-01-29 @ 19:25:08
URL: http://amandawidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0