FAN

Ja jag har då precis varit hos lille doktorn.
Jag hade halsfluss, (därför jag inte kan svälja, åååhja????) och ögoninflamation, AJ MITT ÖGA!

Så jag ska gå på pencilin i 10 dagar, tre tabletter om dagen (kul)
Ska tillbaks på måndag igen och kolla om jag blivit bättre, hoppas jag kan se lite mer normal ut och inte helt sjuk, uppsat hår i en knut som liknar ett fågelbo, ett öga som är helt svullen, glasögon, myskläder, blek i hela facet!
Nej men jag bara undrar om man kan bli snyggare, tror inte det?

Var även och handlade men när jag kom hem insåg jag att jag glömde att handla ALLT som jag skulle handla, så jag måste väll resa på min gump fast att jag inte är allt för sugen för att bege mig ner till affären, IGEN!

Hoppas ni får en bra fredag, jag ska ligga i soffan och kolla på king kong, woho, det var länge sen!
Åh jag kommer ihåg så väl när jag var liten, och jag och mamma (vet inte om pappa och bea var med) skulle se den på tv, och hon hade låtit mig se king kong (äntligeeen, haha) så när man äntligen ska få se honom, jo då blev det strömavbrott! HAHA, fyfan vad jag blev sur alltså!

Nej slutpratat, får palla mig ner till affären med en hals som gör så ont att jag knappt kan svälja och ett öga som det känns som jag har hela sandlådan i, (jaokej, ni får väll tycka lite synd om mig då, om ni måste)

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0