EN MYCKET BRA IDE

Jo och så tänkte jag ju så att när jag har så tråkigt, och har legat i soffan såhär i sträck typ 10000000timmar, och jag precis skrev att jag skulle gå och handla, jo då tänkte jag att jag skriver ett inlägg till.

Och i och med att jag sett ut som en bächpölse (jag vet dock inte hur de stavade bajs, haha) (jag har kommit på det ordet själv på norska, FÖR VET NI VAD, bajskorv finns inte på norska, nu tycker ni säkert att jag är sjukt omogen eller något sånt, visst? men är det inte sjukt, DE HAR INTE BAJSKORV, det finns liksom inte, man måste ju ha det ordet med, tänkt så ofta man säger det egentligen? jag gör iallfall det) så ja i och med att jag då sett ut som en sån hela veckan, så tänkte jag att för att få upp mitt självförtroende lite, så ska jag lägga ut en bild på bloggen nu där jag vartfall ser normal ut, skönt!

Så då vet jag liksom att bakom det där konstiga ögat och fina knorren och bleka facet och ja, allt, så kan jag ju se normal ut ibland (och pappa, i och med att du är den enda som komenterar här på bloggen, haha, så skriv gärna att jag ser normal ut ;) )




Kommentarer
Postat av: pappa

Normal och Normal??????



jo då lilla beckisen du ser normal ut!!! hihihi

2011-01-21 @ 16:51:04
Postat av: Ida M-V

Du är så sött så :)

2011-01-21 @ 17:19:39
Postat av: mandi

hahahah normal och normal ;) HAHAHAHAH alltid lika normal ;) <3<3<3

2011-01-21 @ 23:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0