Duktig

Åh nu känner jag mig duktig. Jag har städat hela lägenheten (utom mitt rum, det tänkte jag göra snart, eller imorgon) och så har jag betalat räkningar, tvättat och sånt "kul" som man måste göra, hehe! Känns skönt nu iallfall. Trots är det väll lite tråkigt att göra sånt en lördag, men ibland får man väll göra sånt på lördagar också.
Ida frågade mig för en vecka sen om jag skulle hänga med på någon fest idag (aktivfest) men jag sa nej, nu ångrar jag faktist mig lite, är sugen på att festa. Men jag har bestämt mig för en slappedag så det får väll blir det då.
Jag känner faktiskt redan hur mina ögon börjar bli trötta, illa men sant!

Förresten så är det BARA två veckor tills jag kommer hem igen, woho. Det ska bli skönt! Dock blir det ju bara några dagar, för sen åker jag till jsm och sen är det tillbaks igen. Ska även besöka tandläkaren när jag kommer hem, mindre kul!

Nu har jag iallfall varit i norge i lite mer än 6 månader och ska vara här ungefär 5 månader till, lite mindre än det. Ska bli skönt att komma hem igen, trotst att jag har haft det bra här så saknar jag allt där hemma. När jag har vatt här och inte varit hemma i sverige mer än typ två gånger så mister man faktikst mycket. Har liksom inte kunnat ha någon bra kontakt med vänner och så, det suger lite. Känns som man har noll koll om vad som händer där hemma med alla sina underbara vänner. Jag hoppas bara att ni vet att jag alltid finns där för er, trots att jag nu befunnit mig här ett litet tag!

Nej nu ska jag snart göra lite mat till magen, hoppas ni får en fin kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0