Tränat

Har precis varit och tränat på aktiv med ane. Vi sprang/gick i 15min och sen körde vi stryka.
Kom hem för en stund sen, MED en benny&jerry glass, fy på mig! Men idag får jag äta lite onyttigt, men imorgon och fram tills NM så blir det INGET sånt! hehe, det ska jag väll klara, hoppas jag!

Annars så kollar på jag på big brother just nu, har fått det helt på huvudet, tycker det är sjukt kul!
Hoppas ni haft en chillidill söndag, för söndagarna ska vara chillidilldagar!


Denna är min favorit, jag dör så god den är!
New York Super Fudge Chunk är en chokladglass som innehåller både vit- och mörka chokladbitar samt pekannötter, valnötter och chokladtäckta mandlar.
MUMS I MAGEN

Det var de sista osunda jag får i mig nu på några veckor, attans då! Dock blir det ju "osund dricka" när vi ska ut på lördag, men det får funka!
Annars ska jag verkligen försöka att inte äta nått onyttigt nu, är runt fyra veckor kvar tills NM!
Det värsta är mitt sockersug alltså, men får komma på något som ersätter det, frukt brukar funka bra. Men när man väl är så sjukt sugen på godis hjälper knappt frukt. Jag får väll bara tänka på att jag vill bli smal och snygg, hehe, så borde ju det göra så jag inte stoppar i nått onyttigt i munnen, vi får väll se!

Nej nu ska jag fortsätta med, ja va jag nu gör, inte så mycket alltså, haha!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0