Torsdag

Nu sitter jag här i soffan och har lyckas med ett rökfyllt rum på bara några sekunder. Lägger in en bulle i ugnen och är sååå sugen på en. Sitter i soffan och chillar och helt plötsligt kommer en starkt brändlukt emot mig. Kommer på att JUST DET jag har ju en bulle där ja, och kollar in och då är den SVART. Öppnar hela luckan och ut kommer den sjukaste röken, OHNEJ, tar bort brandalarmet och öppnar dörren fullt, haha. Rummet var helt fyllt med rök, men nu har jag ÄNTLIGEN fått ut den lille bullen, och så bränd var den ju allt inte (eller var jag allt för sugen), så att den lille bullen ligger i min mage just nu, hehe.

Sitter och kollar på antikhörnan, undra om man har tråkigt då eller. Funderar på att lyfta på min gump och byta kanal, orkar inte! Fast egentligen är det lite roligt att kolla på, eller man vill bara höra priserna. Några blir så sjukt missnöjda, så står de där och lotsas att vara sjukt glada, han bara ja det är väll värt 500-1000kr, jaha OJ det var ju roligt att höra (hade väntat mig 10-20000 liksom), haha.

Nej nu snackar jag mest massa skit, eller vad säger ni? Förresten ni är rätt många som kollar in min blogg nu, så det hade varit roligt med någon kommentar och se vem som läser den, så har ni lust kan ni väll lämna någon liten kommentar här under? Hade varit kul.
Förresten är det något speciellt ni vill att jag tar upp här i lille bloggisen? Berättar väll mest om min vardag, vet inte hur roligt det är att läsa. Tycker dock det är härligt att skriva av mig nu när jag är här i Norge och alla nära och kära inte är här.
Men snällasöta ni, lämna en liten kommentar (och mamma, jag vet att du läser min blogg och att du nu när du läser detta tänker, hur kommenterar man? men det går bra, jag vet att du läser den så bekymra dig inte över att lämna en kommentar när du inte vet hur man gör, hahhahaha).

Nej men nu ska jag fortsätta att sitta här och ha så roligt, vem vet om det kommer fler inlägg snarast,
puss och hej


Kommentarer
Postat av: bea

nämen vad fin blogg. tänkte bara säga att jag älskar dig syster. saknar dig här hemma! puss

2011-02-10 @ 21:21:26
URL: http://beatriceholstt.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag läser din blogg varje dag. Jag känner inte dig men jag tycker den är rolig att läsa!

Kram

2011-02-10 @ 21:21:43
Postat av: jesper.

jag kollar din blogg då och då:)

2011-02-10 @ 22:19:37
Postat av: Anna

Jag läser! :)

2011-02-11 @ 04:46:54
URL: http://annchow.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag läser :)

2011-02-11 @ 07:24:32
Postat av: pappa

jag läser den dagligen, och kommenterar ofta!

Tycker det är en bra blogg och särskilt nu när du bytt bild, ser mycket gladare ut.



puss

2011-02-11 @ 07:48:55
Postat av: jess

fin blogg

2011-02-11 @ 07:59:54
URL: http://jkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0