Tillbaks i Norge

Då var jag tillbaka igen i Norge och Stavanger.
Tog flyget från stockholm, arlanda, klockan 21.15, bytade i oslo och sen vidare till stavanger, och landade 00.40. Henriette var så söt att hämta mig och nu har jag då precis kommit hem.

Sitter här och käkar ett knäckebröd med skinka och funderar på att sova snart.
Henriette påminde mig precis att klockan var två och att vi kanske ska sova snart, haha. Sådet blir nog sängen alldeles strax.

Jsm har gått som det gått, man kan ju inte hjälpa att man blivit sjuk. Dock är det lite surt men ja, det är sånt som man får ta. Annars hade det varit superkul, träffat alla igen! Har saknat lille mandi som fasen, hehe.

Nej men gullisar, nu blir det sängen. Hoppas ni sover så gott nu, hörs imorgon!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0