Tatueringar

Var inne på den tatueringshemsidan där jag ska göra min på, och tydligen skulle de få besök av en tatuerare i april. Man kunde gå in på hans hemsida och se hans tatueringar för tydligen hade han en egen stil,http://el.fahy.free.fr/, och det hade han verkligen, haha.













jag hade direkt inte kunnat tänka mig något sånt här själv alltså, haha, men ja det är ju ganska coolt trots allt. Den med fåglarna diggar jag dock, sjukt cool!
Har förövrigt kommit på att jag älskar tatueringar, hade kunnat tänka mig hur många som helst. Har faktikst börjat tänka på att ett poträtt hade varit jäkligt coolt! Men jag har ju många år att tatta min kropp på, hehehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0