Ta chansen

Man borde ta alla chanser man får, det kom jag precis fram till när jag snackade med mandi.
Saken är det att jag själv är rätt dålig på ett, jag tänker oftast för mycket, känner efter för mycket, säger nej för ofta, ja ni förstår.
Varför tar man egentligen livet så jäkla seriöst, eller ja, jag vet inte riktigt hur jag ska säga det. Men jag menar man kan ju lika bra göra något som man är osäker på, för vad ska egentligen hända? Man borde ta chanser och göra mycket, bara göra det liksom, inte tänka så jäkla mycket som de flesta är så bra på!
Bara gör det.


Kommentarer
Postat av: pappa

inponerande!!!! trodde jag aldrig att jag skulle få höra från min lille beckisen.....superbra...

2011-02-10 @ 07:48:55
Postat av: mandi

jaa nu kör vi.. skit i konsekvenserna, ;) våga chansa!

2011-02-10 @ 14:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0