Simmat idag

Då har jag varit i vattnet idag. Simmade först lag, och för min del så har jag inte så mycket komentrarer. Som sagt så har jag varit sjuk i tre veckor så vad ska man förvänta sig. Jag var en sekund över pers så ja!
Jag bestämde mig även för att simma 200rygg vilket jag ångrade efter några minuter, hehe. Jag menar att inte tränat OCH varit sjuk och sen simma 200rygg på jsm, ja det vettefasen.
Hoppade iallfall i och simmade det, med positivt tänkande. Kom imål med fyra sekunder över pers, men det får vara godkänt. Jag gjorde faktikst mitt bästa, och det är de som räknas. Det störiga är bara att om jag hade simmat på mitt pers hade jag varit till final, attans. Jag lyckat ALLTID bli sjuk till mästerskap, jag förstår inte det.
Jag hade inte bangat en finalplats ikväll men ja, det är sånt man får ta. Jag får träna på bra tills sommaren så får jag visa vad jag går för då!

Nu har jag precis varit på apoteket och hämtat min andra kur med mediciner. Det var så sjukt för jag sa till henne i kassan att de andra tabletterna var små och att jag kunde svälja några större. Så då fick jag en storlek större OCH jag tjänade 200kr på det. Fatta att för de andra paketen betalade jag 270kr och för detta paket (som är samma tabletter men större) betalade jag 80kr. OMG kunde någon sakt det till mig från början så hade jag fan tjänat på det, åh jag blir så trött. Iallfall så tror jag kanske att örat är lite bättre, har varit hos tävlingsläkaren idag också och hon tittade på örat, det var lite bättre sa hon! GILLAR. Dock sa hon att fast örat blir bra sen så kan jag fortfarande ha kvar suset/locket ett bra tag efter, ååååh.

Nej nu ska jag och mandi chilla lite här på hotellet, och sen blir det finaldags.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Pappa

bra simmat lilla beckisen, men till sommare tar vi dom alla.....puss

2011-02-05 @ 21:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0