Lördag

Idag vaknade jag redan åtta, och var antagligen utvilad, skönt var ju det. Stack till träningen klockan halv 10 för att simma hela 3000m idag, snart är jag uppe i de vanliga meterna igen! Efter gym gick jag och solade och sen iväg till gymmet. Sprang på löpbandet, 200kcal fattigare och sen ett par situps på det.
Efter styrkan vidare till något shoppingcenter. Handlade dricka som vi ska ha ikväll, handlade allt till maten ikväll och sen shoppade jag även, FAN. Jag som inte har så mycket pengar denna månaden, hihi, får väll bli soppa i två veckor nu ;). Nej men jag handlade en sjukt fin tröja, och ett skärp och nagelack. Kommer upp bild snart på allt.

Nu har jag precis hackat upp alla grönsaker till tacosen och ska snart bege mig in i duschen. Frida kommer vid sju tiden och då blir det matdags och sen är det igång.

Hoppas ni får en fin lördag, hörs
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0