Lite allt möjligt

Ja idag är det då 99 dagar tills jag flyttar hem till sverige igen. Det känns både bra och dåligt. Det finns ju alltid för- och nackdelar med allt. Men det ska bli skönt att komma hem till vänner och familj, trots att jag har fina vänner här med, men det blir ju inte riktigt samma sak som de vänner som finns i sverige och som jag har haft ett par år nu.

Förövrigt så är det två månader tills jag fyller 20år och 2månader minus två dagar tills jag kommer hem en vecka för att fira det. Ska bli superduper mysigt. Under den veckan kommer det antagligen bli två tatueringar till. En som min kusin ska göra + fylla på den på revbenen för den har blivit ljus. Plus att jag ska få tid till en annan tatuera för att göra en lite större, eller faktikst ganska stor. Jag längtar, fast att jag vet att det kommer bli smärta på hög nivå. Men ni vet ju vad man säger, vill man bli fin får man lida pin, och det är ju sant det.

Sitter just nu i soffan medans henriette snackar med sin käraste som man säger här, hehe. Om inte allt för länge blir det sängen för att orka upp till morgonträning imorgon. Efter morgonträningen ska vi in till byn och fixa dricka och lite annat smått och gått. Sen ska vi hem och fixa oss, laga tacos och så kommer frida. Sen blir det utgång, ska bli så jäkla kul. Det var ju som sagt ett tag sen i och med att jag varit sjuk ett bra tag nu, men imorgon så jävlar, hehe!

Nej men ni får sova så gott mina sköna hönor, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0