Läkaren

Då har jag varit hos läkaren OCH hos tandläkaren. Vilken rooooolig dag, eller inte!
Var först hos läkaren och hon sa att jag kan ha haft en kraftig öroninflamation och att det kan ha blivit ett hål i trumhinnan och sånt. Och att det kan ta väldigt lång tid för det att läka, och om det inte skulle läka kan hon behöva sticka hål på trumhinnan så gojset åker ut, eller nått sånt!
Iallfall efter det så sa hon ja men vi kollar din hals och blod en gång till, och då visar det sig att jag FORTFARANDE har halsfluss, fast att jag gått på pencilin i 10 dagar. Så nu får jag en ny kur på 10 dagar som jag ska ta. DET SUGER!

Efter läkarbesöket som var sämre än jag hoppats på och antagligen resulterar i inget jsm, så gick jag till tandläkaren. Hon lagade då en tand och det gjorde inte speciellt ont, och bedövningssprutan gjorde inte speciellt ont MEN bedövningen är ju helt förfärligt! Jag kan liksom inte le eller knappt prata, haha. Min läpp är helt bedövad, den bara hänger. Jag känner inte ens om jag saglar, inte okej! haha! Hoppas det försvinner snart!

Nej nu ska jag sitta och tycka lite synd om mig själv, och försöka få tag i min tränare så han kan säga om jag får åka eller inte (läkaren tyckte då inte att jag skulle simma med halsfluss, MEN ÅH)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0