Kvällen igår

Igår kom frida till oss vid sju tiden och så åt vi tacos och det var så jäkla gott.
Förfesta och vid tolv skulle vi då vidare ut till byn, men det gick mindre bra.
Frida fick dra hem, jag tror ni kan räkna ut varför, haha. Och så var det då jag och henriette kvar. Jag var ju pepp som bara den medans jetti inte drukigt något och skulle egentligen inte riktigt hänga med till byn.
Men vi kom till byn, men längre kom vi inte, hehe. Det var så sjukt långa köer och när vi väl ställt oss i en så gick den ju så jävla långsamt, så det sluta med att vi faktist körde hem igen, hehe.

Men det var en sjukt kul kväll, utan utgång, men det får bli nästa gång, hohoho.

Nu ligger jag här med vatten och en godispåse som jag tydligen hade handlat igår, attans då. Men ja, jag kan ju inte slänga godis så det blir min fina frukost idag!
Lite senare blir det dock städning här hemma, som här se ut!

Hörs, puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0