JSM

Det blir jsm endå. Är väll både glad och inte glad, hehe. Jag vet inte, jag är liksom inte bra, och jag menar att jag kanske endå inte kommer att simma något, så känns lite dumt att hänga med utan att simma. Men bebbe tänkte att i och med att allt var betalt och ja, att jag kanske mår bättre fredag, lördag, söndag? så kunde jag ju hänga med och se liksom.
Hade dock varit skönt att bara få stanna hemma och slappa också, men nu får det bli såhär. Längtar dock inte efter en flygtur imorgon, MITT ÖRA!

Iallfall så blir jag hämtad vid halv nio imorgon och sen ska vi samlas halv tio för att ta flyget. Sen är det Jsm från torsdag till söndag och sen tar jag flyget från stockholm-osla-stavanger på söndagkväll, är framme halv ett på natten, det suger ju lite, men det får funka!

Nej nu ska jag packa och sen kommer jag fan inte se min familj/vänner från typ april, DET SUGER VERKLIGEN!
puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0