Hemma

Nu var jag hemma från jobb. Gick in om stan och handlade Lee stafford, heat protection. Hon i kassan sa att det sprayet var bra, så får väll testa det och säga hur det var sen! Jag har aldrig använt sånt men inser nu hur mycket det sliter på håret att platta/föna och allt man nu håller på med. Jag har lockigt hår och plattar det ganska ofta, och nu vill jag att mitt hår ska bli långt så måste väll ta och skydda det då va, hehe.

Har även pratat med mamma, och hon hade ringt till någon sjukvårdsgrej. De tyckte att jag skulle åka och kolla hjärtat för jag fick verkligen inte träna med det. Så när henriette kommer hem så får jag fråga henne om vi kan åka till akuten, kul fredag. Men hoppas att det går fort där för då ska jag och jetti ha filmkväll efter, mys.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0