Härligt väder

Åh det är så härligt väder idag. När man kollar ut genom fönstret känns det som en vårvarmdag men 15 plusgrader, dock var det ju inte riktigt den varma känslan jag fick sen när jag kom ut, haha.
Gick en runda på 45min, skönt att få röra på fläsket igen. Efter rundan med tankar och musik gick jag in om affären och handlade mat.

Ikväll ska jag testa ett recept från min nya receptbok som är en GI-receptbok. Det blir en köttfärspaj utan mjöl, ska bli mumsigt. Det är ju snart sommar, så ska man hinna bli snygg i tid får man sätta igång. Inget godis ikväll utan köpte äpple som jag ska skiva och stoppa in i ugnen, såg på internet att det var ett tips så får testa om det är gott. Och så har jag köpt en mango, jag älskar mangosar, det är så sjukt gott!

Puss på er


soooommar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0