Godmorgon!

Har precis kommit till jobb. Trodde att jag var 10 minuter sen nær Tonje på jobbet sæger;
- Rebecca, du børjar ju klockan 9 idag!
GREAT!
Så nu førdriver jag min tid hær vid datorn. Får væll funka det också!

Iallfall så har jag precis kommit från morgontræning. Trænade mellan 06.00-07.30. Det kændes bra, och jag børjar komma igång så smått igen, kænns super.
Jag jobbar då tydligen till klockan halv fem idag vilket innebær att jag bara får en timmes simning ikvæll, men det ær ju bættre æn inget. Efter simningen ær det desutom en timmes basis, så det blir nog bra!

Måndag idag, det kænns faktikst bra. Tre veckors jobb i rad nu och sen væntar en vecka med NM. Det ska bli skojsigt. Desutom kænns det som om det børjar bli lite varmare hær nu, var faktikst hela åtta grader hær før någon dag sen, det gillar jag. OCH desutom så tittar æven solen fram idag på en klarblå himmel, man kan inte mer æn att gilla livet ibland.

Så tre veckors jobb, NM, tre veckors jobb, HEM (før att fira min fødelsedag, påsk), tre veckors jobb, FLYTTAR HEM!
Tiden går fort, jag har snart varit hær i norge i åtta månader, ÅTTA MÅNADER! Det ær ju ganska lång tid, endå!

Nej nu ska jag slappa lite till, sen børjar dagen med småungarna!
Puss på er och ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0