Godmorgon!

Då var jag vaken. Har sovit sköna 10timmar inatt. Kanske därför jag vaknade med huvudvärk, har nog sovit för mycket, hehe.
Har precis ätit en god frukost, hemmagjort chailatte som smakar precis som den på espressohouse (mums) och knäckebröd till det.
Sitter här i soffan och kollar lite på tv och ska snart slänga in en tvätt i tvättmaskinen.
Annars idag så blir det faktikst lite träning och om vi hinner ska jag och henriette baka knäckebröd och se någon bra film ikväll.

FÖRRESTEN, jag tror det hänt något med min hårddisk som jag köpte precis! Den vill inte funka, JAG DÖR OM DEN ÄR SÖNDER! jag har ju inte haft den mer än i två veckor, vadfasen! Får pröva sen igen.

OCH idag ska även jag beställa resa hem. Kommer åka hem en sväng när jag fyller år. Jag måste ju fira det hemma, så ska bjuda hem släkten en dag och sen tänkte jag försöka samla ihop mina fina vänner och gå ut en dag!

Skriver nog snart igen, tycker ni inte jag har blivit duktig på att blogga (det är nu när jag varit sjuk och inte har något träning eller nått, hehe)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0