Fredag och helg!

WOHO, då var det helg igen, så härligt!
Har vatt på jobb idag och efter det stack jag till gymmet och sprang/gick 3km. Efter det ett par situps, vidare för att sola lite som jag inte gjort på tusen år och sen hem.
Nu sitter jag här och ska börja städa lite, en riktigt städfredag, kul. Men när henriette kommer hem ska vi laga sjukt god mat och så ska vi se någon bra film, mysmys.

Imorgon blir det morgonträning, efter det gymmet. Sen blir det fixa för en partyyykväll. Var ett tag sen jag var ute för jag har ju varit sjuk så länge, men imorgon då jävlar.

Förresten så är det exakt, idag, två månader tills jag blir 20år. JAG BLIR 20, jag är fan stor nu, hihi.
Nej nu ska jag städa och lyssna på bra musik!

Ha en fin fredag, det ska jag ha!
Puss


förresten, idag har det varit sjukt härligt väder.
solen i ögonen hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0