FÖRLÅT

Åh förlåt för dålig uppdatering. Nätet här i lägenheten har inte funkat!
Jag och henriette har varit inne på ett nät här sedan vi flyttade som har varit dåligt, så vi sa till han som bodde här och han köpte det bästa men fortfarande var vårt dåligt.
Helt plötsligt i söndags så slutade nätet att funka och igår pratade vi med honom och sa att vårt nät suger och det inte funkar. Han bara är ni inne på det nätet med säkerhetskod som jag har?
ÅHH så vi har varit inne på et sjukt dåligt och trott det var de, men nu har vi fått det rätta och nätet är sjukt bra och äntligen går det snabbt, woho!

Men mina söta läsare, jag kommer uppdatera mycket när jag kommer hem efter jobb ikväll, så kolla in bloggen då!
Puss på eroch ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: pappa

Du är förlåten......go beckisen go....

2011-02-17 @ 12:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0