Exakt ett år sen i bloggen...

Tosdag

Haj!

 

Idag har det varit en vanlig dag, eller vanlig och vanlig, sjukaste diskussionen i skolan när vi käkade frulle, skrattade så att jag tror att min mage jobbade mer än när jag gör 291203930 situps, haha!

 

Efter skolan drog jag hem och åt lite och sen far iväg till träningen. Träningen gick bra, ett härligt pass dagen före GP i Uppsala så det var skönt. Åkte till Ica Maxi och handlade lite för imorgon och nu sitter jag här som jag samtidigt packar lite.

Tåget imorgon går redan vid åtta tiden så det får ju bli uppstigning vid sex tiden vilket suger, men sånt får man ta. Ska ju åka tåg i typ fem timmar sen så kan ju sova då!

 

Imorgon simmar jag 200fr och 200rygg tror jag, hoppas att det går bra, fast det är ju 50a så man vet aldrig!

 

Nu ska jag packa klart och sen nanna kudden, pusss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0