En dag...

...tills helg. Veckan har gjort fort och det återstår bara en dag kvar på jobb. Jobbar imorgon mellan 09.00-16.30 och sen blir det hem och så ska jag och henriette se någon bra film eller nått, mysmys.

Känner mig bra nu men inte i hjärtat eller vad det nu är, slår ett extra slag i mellanåt och när jag får upp pulsen plus att jag känner något i rygg/bröst, typ som ett litet håll/tryck eller nått. Ska, om det inte är borta på typ måndag, ringa och fråga om jag kan kolla det, göra ett EKG eller nått. Vågar inte träna när det känns såhär, man vet ju aldrig vad det kan vara. Känns bättre att kolla det, dock vill jag isåfall också göra ett arbetsekg. Det är sånt som är lite jobbigt när man är ensam såhär i norge, att göra massa sånt. Hade hellre varit hemma hos mina fina föräldrar så hade de kunnat hjälpt mig lite plus att jag kunde gått till någon svensk läkare och liksom känt mig lite tryggare på något sätt.

Nu ska jag snart ta och göra mig en chailatte och sen kolla på lite tv. Efter det blir det en snabbstädning och sen sängen, ska se om jag har någon bra film på hårddisken!

Hörs, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0