Dagen idag

Dagen idag har gått snabbt.
Först morgonträning och sen jobb. Som sagt var jag på jobb en timme tidigare, men det gjorde inte så mycket. Satte mig vid datan en timme och chillade och sen gick jobbedagen fort och det var en kul dag.
Efter jobb så var det direkt till träningen. Kom dock ganska försent men han simma i 45min iallfall, bättre än inget.
Efter det basisträning, det var den sjukaste basisen på länge, alltså samtalsämnena haha, plus lite annat smått och gått, det var en rolig basis iallfall!

Nu har jag precis ätit lite mat, rester, och en halv avocado.
Chillar här i soffan och ska väll om inte allt för länge bege mig till sängen. Upp tidigt för morgonträning imorgonbitti!

Hoppas ni haft en bra dag
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0