Dag 3

Så då var snart dag tre över. Har simmat lite idag och det gick helt okej. Simningen kändes okej om man kan säga så, dock är det ju lite ovant att hoppa i när man inte simmat på några veckor, och det känns verkligen i kroppen. man blir anfådd och får hög puls efter 50 löst, haha. Men jag simmade väll runt 1500m och jag har bestämt mig för att simma 200rygg imorgon. jag förstår dock inte hur det ska gå till, men jag kan ju inte gör mer än mitt bästa, vi får väll se hur många sekunder det blir över pers, hehe.

Nu ska jag snart försöka rensa upp lite bland min hög här som har bildats, hehe, och sen om inte allt för länge blir det nog läggdags.
Vi hörs imorgon mina fina söta läsare, kram på er


saknar faktiskt mitt blonda hår lite, men så är det alltid. När jag är blond vill jag vara brunhårig och när jag är brunhårig vill jag vara blond!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0