ÄNTLIGEN

Äntligen har jag fått reda på vad mitt öra är. Gick till tävlingsläkaren idag när jag kom till tävlingen och hon kollade på örat och sa, oj du har haft många öroninflamationer i ditt liv. Saken är den att när jag var liten, riktigt liten, så hade jag hur många öroninflamationer som helst. Läkaren sa att om jag fick det en gång till skulle de operera in rör i öronen på mig, men jag fick det inte igen, och har aldrig haft det sedan dess.

Iallfall kollade hon mig i örat och sa att jag hade öroninflamation i mellanörat. Så jag bkev utskriven ny pencilin som jag ska ta 5 dagar nu, tåv gånger om dagen. Det roliga är att jag berättade att jag har svårt att svälja tabletter. Då sa hon att hon skrev ut sånna små tabletter som barn tar, snällt tänkte jag. MEN det visade sig att jag ska då ta 16 tabletter på dagen och 16 på kvällen. JAG DÖR LITE, haha. Men jag har precis fått i mig 16 tabletter (som faktikst inte var så små), och det gick bra.

Så hon sa att jag kan få simma in imorgon OCH tävla på lördag, jag blir så glad! Äntligen någon som berättar för mig vad det är för fel på mig, skönt det. Så imorgon ska jag hoppa i plurret där jag inte befunnit mig på sådär tre veckor (OJDÅ) för att simma, gillar.

Nej nu ska jag, sörja, FÖR ATT DENNA JÄKLA MEDICINEN KOSTADE 500kr!!!! jag har fan lagt 2000kr på pencilin nu, jag dör!

Kommentarer
Postat av: pappa

tur att du fick 500 av pappa då! sen har du för brått när du skriver, blir många stavfel då...



puss puss o du snabba simmare.....

2011-02-03 @ 15:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0