Tjenixen

Hallå på er!
Hoppas det står fint till. Idag är det torsdag och på mitt schema står det inget speciellt idag, skönt.
Min familj har dock åkt till malmö museeum men jag är inte så JÄTTEintresserad av att dra dit, så här sitter jag.
Håller på att fixa lite med datorn och så trevligt.

Idag väntas träning klockan fem till sju och sen så blir det inte så mycket mer som händer idag, tänkte kanske ta en städdag på rummet.

Igår var det en heldag i stan. Först stan sen mobilia och sist burlövcenter. Fick handlat fem nya tröjor/klänningar, en väska, ny dator och lite sånt trevlans. Kanske om jag orkar kan jag ju lägga upp lite bilder på det sen.

Imorgon blir det först in till mobilia och fixa en sak på expert, efter det jobb från kvart i ett till kvart i nio, så så rolig blir min fredag. På lördag är det först lund med bea för en ny...... ni får veta på lördag, efter det ska jag passa min gulliga kusin hela kvällen/natten. Söndag är det jobb från sju till ett och sen ska jag träffa maria.
Sådär ser väl min helg ut unegfär.

Nu ska jag fortsätta städa rummet, ha det så bra!
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0