Senaste dagarna!

I tisdags jobbade jag först hela dagen. Direkt efter jobb tog jag mig till träningen och fick simmat 3000m. Efter det hänkade min fina emsan med mig hem en sväng. Fy vad jag har saknat henne, och nu drar hon igen :(.

Igår hände det inget speciellt, jobb och träning.

Idag ska jag snart bege mig in till stan och träffa maria. Vi ska gå runt i stan och shoppa lite (IGEN!!!!) och sen så ska vi stanna på malmöfestivalen och se rix fm ikväll.

Imorgon blir det jobb till åtta och sen får jag se om jag hänger med emsan och gänget ut, om jag orkar. Slutar ju trots allt jobb ganska sent och sen hade jag ju tänkt få in ett morgonpass på lördagmorgon.

Nej nu ska jag kila, hörs kanske ikväll!
puss och kram


jag och emelie för tre-fyra år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0