Onsdag

Har varit en händelserik dag.
Om jag säger hopprep, mage, sprungit 4km, jobb, barabadet, rån/stöld, polisen, yatsy, kortspel, carro, budapestbakelse, kladdekaka, ont i benen, kollat lägenheter, fotboll, onyttigheter, trött.

Snart kallar sängen.
Orkar inte berätta om dagen sådär detaljrat men har hunnit med en del idag plus en händelserik dag på jobb med ett rån så polisen fick komma och allt såntdära.
Jag har hunnit med hopprep 15min, mage 5min och sprungit 4km så är nu trött i kroppen. Har även ätit en jäääääkla massa onyttigheter idag, vilket det nu är slut med. Imorgon börjar jag mina nyttigherer igen, kan uppdatera er om ni vill hur det går för mig, hehe.

Annars, ja, två dagar kvar på jobb denna veckan och sen bär det av till göteborg. Om det är någon som vet några bra uteställen får ni gärna tipsa hihi.

Nu ska jag lägga mig, eller snart, men en mage full av supersupergod kladdekaka. Kanske blir nått inlägg till om jag orkar, annars hörs vi imorgon mina fina vänner.

PUSS OCH KRAM


micki och jag på balen för ett år sen, jag kan inte bestämma mig om jag passar bäst i brun, den ständiga beslutsångesten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0