Min fredag!

Tog mig först till mobilia för att fixa en sak på expert, efter det hem och sen vidare till jobb. Jobbade från kvart i ett till åtta, och där var typ ingen badgäst på hela dagen fråns att där kom några få klockan sju som skulle bada en snabbis. Så hela dagen satt vi inne och spelade massa spel, kuligt värrre, hehe!

Efter att jag kommit hem och käkat tacos ringde natta så då drog jag till henne där ett gänf folk var, mysmys och hemkommer igen vid två tiden.

Har nästan precis stigit upp för att fixa mig lite och snart ska jag och bea till lund för en liten grej hehe, ni får se när jag kommer hem vad vi gjort idag! :)

Hörs ikväll då!


såhät ser jag ut idag, tröja/klänning från hm, halsband från turkiet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0